OSTATNI TRAMWAJ

Władze samorządowe dopięły swego. Przewlekła indolencja i długotrwałe świadome uchylanie się od obowiązku przeprowadzania prac remontowych infrastruktury sprawiły, że w najbliższy weekend linia „46” przestanie istnieć.


Przeciw tej decyzji w ostatnim czasie protestowaliśmy podczas sesji Rady Gminy Zgierz (23 stycznia), Rady Miasta Zgierza (23 stycznia) i Rady Miasta Ozorkowa (25 stycznia). Pomimo że w planach obrad żadnej z tych rad o likwidacji tramwaju nie było nawet jednej wzmianki.

Kilkanaście dni wcześniej, 12 stycznia o swoich obawach, które teraz się potwierdzają, poinformowaliśmy Państwa podczas konferencji w Zgierzu na przystanku Stary Rynek. Za udział w dotychczasowych wydarzeniach serdecznie  dziękujemy panom Rafałowi Górskiemu z fundacji INSPRO i ruchu Łódź Jest Nasza oraz Jakubowi Majewskiemu z fundacji ProKolej.

Linie „45” i „46” formalnie zostają zawieszone, a zastępcza komunikacja autobusowa gwarantowana jest jedynie na okres dwóch miesięcy. Osoby odpowiedzialne za ten stan dla linii „46” nie przedstawiły żadnego planu naprawczego. Szanse na jej reaktywację w chwili obecnej wydają się być zerowe.

Odjazd ostatniego kursu z Ozorkowa do Łodzi planowany jest w nocy z 3 na 4 lutego 2018 o 03:28.


Za „Stowarzyszenie na rzecz Obrony Podmiejskiej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim”
Przedstawiciel, Adam Rembak


OSTATNI TRAMWAJ OSTATNI TRAMWAJ Reviewed by Krzysiek Skowroński on 23:54:00 Rating: 5
Obsługiwane przez usługę Blogger.